Du kanske blir medberoende

skrivet den: 2012-05-16 klockan: 19:59:23 3 It's already Wednesday Kommentarer (0)
Hej. hoppas ni har saknat mig
-haha, och vem trodde jag att jag var
Jag är inte död, har bara dödat den här jävla blogget ett tag
Den där väggen man kan gå in i kändes rätt nära, så nu har jag sovit i tusen år
Känner mig lite bättre idag än jag gjorde igår, och mycket bättre än för någon vecka sen

Letar lägenheter jag aldrig kommer kunna köpa
och idag har jag tränat för första gången på alldeles för länge

Nu ska jag duscha och äta knäckebröd, inte samtidigt såklart men det hoppas jag att eran intelligensnivå klarade av att förstå

Förra lördagen började bra men slutade med att jag delade säng med Ingen. Rätt trevlig prick det också

Vi hörs kanske
Puss&Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0